вівторок, 8 квітня 2014 р.

До здоров'я- кроком руш!

7 квітня - Всесвітній День Здоров'я!

Міцне здоров'я -  основна умова повноцінного і щасливого життя. Тому цей день   у нашій бібліотеці пройшов під  гаслом "Зберегти  здоров'я   - зберегти життя".
Наші читачі дуже цікаво і змістовно проводили час: переглянули тематичні книжкові  виставки
"Здоровий дух - здорове тіло", приймали участь у комунікативно -інформаційних хвилинках "Вісті з Планети  Здоров'я ".


Відгадували загадки про предмети особистої гігієни, розповідали про свій режим дня, а також отримували у подарунок пам'ятки "Меню для розумників", з яких дізнались і про правильне харчування, і про вітаміни, і про режим дня та інше.

Діти отримали багато нових знань, необхідних для життя.
Доброго вам  Здоров'я!

Немає коментарів:

Дописати коментар