четвер, 8 квітня 2021 р.

 "КАЛЕЙДОСКОП  ЗДОРОВ'Я"

Година  спілкування

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

 Свято Всесвітній день здоров'я 
відзначається щорічно  
з 7 квітня 1950 року і присвячується 
глобальним проблемам, 
що стоять перед охороною здоров'я планети.
В цей день бібліотекарі зосередили увагу читачів на питаннях, які стосуються здорового способу життя:
  як правильно організувати розпорядок дня, як почати загартовувати свій організм, як правильно чистити зуби, як правильно харчуватися,
  як долучитися до спорту.
Під час мандрівки до країни Здоров’я діти дізналися про користь овочів та фруктів, 
згадали правила їх вживання. 
Діти із задоволенням роздивлялися яскраві книжки 
про здоровий спосіб життя і про спорт. 
Сподіваємося, що сьогоднішній день був цікавим і корисним, а наші рецепти здоров'я подарують всім відвідувачам бібліотеки гарний настрій, 
 заряд бадьорості та оптимізму!  


Немає коментарів:

Дописати коментар