понеділок, 8 липня 2019 р.

"МОЯ СІМ'Я, МОЯ  РОДИНА В ЖИТТІ ТА ДОЛІ УКРАЇНИ"

ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ

8 липня - український День родини!

Український день родини - молоде свято, та надзвичайно важливе,  і відзначається з 2012 року.
Символічно, що саме в цей день православні християни вшановують святих Петра і Февронію - покровителів сім'ї та шлюбу.
Для дітей родина — це своєрідне середовище, в якому складаються умови їх психічного, фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку.
Година спілкування у нашій бібліотеці відбулася у теплій, дружній атмосфері.
 Діти познайомилися з такими поняттями як
"рід", "родина", "сім'я".
 Та й самі розповідали цікаві історії
 про свій родовід,
 відображаючи своє родовідне дерево
 у малюнках та поробках.
А ще  читали вірші,  оповідання, легенди, прислів'я, приказки, та взяли участь у літературній вікторині
"Рід коріння має пам'ятати".
 Пам’ятаємо, що основою народної моралі, її найвищим законом у всі часи була любов і повага до родини. Мати - лагідна берегиня сім’ї, а батько - її міцна й надійна опора. На добрих материнських порадах і мудрих батьківських настановах тримаєтися світ. Це вічна істина - основа родинного виховання, могутній чинник
 зміцнення духовності нації.

Немає коментарів:

Дописати коментар