вівторок, 7 квітня 2015 р.

"ЗДОРОВ'Я - СКАРБ! ЦІНУЙ ЙОГО!"

Так називався ярмарок корисних порад та цілющих рецептів до
Всесвітнього Дня Здоров'я,
який відзначається 7 квітня.


Здавна в нашій країні цінували  Здоров'я як найвагомішу перлину життя. В основі народних свят, пісень, колядок, щедрівок є шанування  Здоров'я.
Малим читачам цікаво було дізнатися про "Меню для розумників", куди входять чарівні продукти, що покращують розумову діяльність, пам'ять, бо містять вітаміни та мікроелементи, які оздоровлюють та бадьорять дитячий організм.
Крамничка "Здоровий бублик" запропонувала малечі рецепти корисних та смачних українських бутербродів та поради дитячих дієтологів, якими продуктами треба заряджатися зранку та які вітаміни стають на перешкоді різним хворобам.

А хвилинка-цікавинка "Сам собі тренер!" підказала дітям
"П'ять кроків назустріч доброму ранку",
тобто назустріч здоровому способу життя.
Всі ці різноманітні і надзвичайно важливі поради юні читачі бібліотеки отримали
від бібліотекарів та з
книжкового перегляду
"До  Здоров'я кроком руш! ",
а всі охочі отримали
"Пам'ятки  Здоров'я.

3 коментарі: