понеділок, 8 квітня 2019 р.

"ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ

 - БАГАТСТВО РОДИНИ!"

7 КВІТНЯ - ВСЕСВІТНІЙ 

ДЕНЬ  ЗДОРОВ'Я

Думку про те, що здоров'я - найцінніший скарб людини, а здоровий спосіб життя не лише зміцнить фізичне  здоров'я дитини, а й допоможе їй 
гармонійно розвиватися, хотіли донести
бібліотекарі  до своїх читачів 7 квітня, 
у Всесвітній день  здоров'я. 
Чудова книжкова виставка 
"Зростаємо здоровими!", 
присвячена здоровому способу життя, 
тематичні бесіди "Що загрожує життю" - про негативний вплив на дитяче  здоров'я 
шкідливих звичок,
інформхвилинки 
"Як про здоров'я дбаєш,так і маєш",
парад корисних порад:
"Меню для розумників", "Зарядка для пам'яті", 
"Лікар лікує, а природа зцілює"  
"Здоровий бублик" - поради про корисні 
українські бутерброди.
Все це виявилось захоплюючим і дуже корисним для наших читачів, бо на всі питання відповіді давали розумні книги та дитячі журнали, що знають 
про все на світі, навіть про те,
як зробити так, 
щоб дітям здоров'я завжди посміхалось!
Пропонуємо Вам 
Інтерактивний міні-тест "Меню для розумників"



Книги, брошури, буклети,
 в простій і доступній формі пояснюють нам, 
як саме потрібно вести здоровий спосіб життя.
Тож приходьте до бібліотеки та  
пригощайтеся цікавими "смаколиками"

Немає коментарів:

Дописати коментар