вівторок, 22 серпня 2017 р.

"Я ЛЮБЛЮ СВОЮ УКРАЇНУ І ЧИТАЮ ПРО НЕЇ КНИЖКИ!"

ЛІТЕРАТУРНО - ПАТРІОТИЧНА АКЦІЯ 

ДО ДНЯ

 НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

Вже стало доброю традицією 
в нашій дитячій бібліотеці 
до Дня Незалежності України 
протягом серпня проводити 
патріотичну літературну акцію
 "Я люблю свою Україну
і читаю про неї книжки!"
Нашим читачам надзвичайно подобається ця акція, бо вона допомагає їм більше і досконаліше дізнатися про свою рідну країну, її історію, культуру, звичаї та традиції народу,
 до якого належать і вони
 - маленькі громадяни України.
Цікаві заходи, запропоновані бібліотекою читачам, привертають їх увагу 
до багатства книжкового фонду 
з історико-патріотичної тематики, 
 допомагають вибрати 
для читання і пізнання свою 
 найцікавішу книжку.
 
Історико-пізнавальна мандрівка
 "Все це українське - наше все одвіку"
 познайомила читачів середнього шкільного віку із серією науково-популярних видань
 "Моя Україна". 
Літературний кругозір
"Оживає дух козацький і слава козацька" 
відкрив для читачів старшого шкільного віку цілу
 низку книжок української історичної тематики.
 
Літературно-поетична година 
"Моя Україно, ти люба мені"
 донесла до молодших читачів поетичні рядки про дивовижну красу і чарівність рідної землі.
А "Велика книга маленького українця"
 зі своїми захоплюючими розповідями з історії, природознавства та народознавства України стала чудовим подарунком для наших читачів молодшого та середнього шкільного віку і надихнула на участь у 
літературно-художньому вернісажі 
"Єдина країна - моя Україна". 
І також допомогла читачам не лише зрозуміти і запам'ятати багато цікавих фактів з історії нашої країни, а й викликала любов до рідного краю
 та гордість за свою державу Україну!
Ці книжки - добрі путівники
 у подорожі історією Батьківщини. 

ЧИТАЙ! УКРАЇНУ ПІЗНАВАЙ!

Немає коментарів:

Дописати коментар