пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

"Як бути здоровим, розумним, успішним"

                   День здоров’я 7 квітня



     Думку про те, що здоров'я - найцінніший скарб        людини, а здоровий спосіб життя не лише                             зміцнить фізичне  здоров'я дитини
               а й допоможе їй гармонійно розвиватися,                               хотіли донести бібліотекарі 
                                   до своїх читачів у 
                         Всесвітній день  здоров'я. 
Завдання дитячої бібліотеки - надати своїм 
юним користувачам інформацію 
про здоровий спосіб життя,
 про наслідки шкідливих звичок, 
щоб здоров'я дітей залишилося міцним 
на все їх подальше життя. 

Інтерактивний міні-тест "Меню для розумників"



Книги, брошури, буклети,
 в простій і доступній формі пояснюють нам, 
як саме потрібно вести здоровий спосіб життя.
Тож приходьте до бібліотеки та  
пригощайтеся цікавими "смаколиками".


Бажаємо всім міцного здоров'я. 
Бережіть та зміцнюйте його.


Немає коментарів:

Дописати коментар