понеділок, 10 серпня 2015 р.

МОЯ УКРАЇНА - МЕНІ БАТЬКІВЩИНА

Історико-пізнавальна мандрівка

7 серпня до нашої бібліотеки   завітали вихованці літнього табору  при школі №132
на історико - пізнавальну мандрівку
"Моя Україна - мені Батьківщина".
Співробітники бібліотеки розповіли дітям про цікаві сторінки з життя нашої Батьківщини. Дітвора разом з бібліотекарями здійснили віртуальну мандрівку неймовірними місцями нашої країни. Цікава інформація про історію, культуру, географію України супроводжувалася переглядом змістовної і водночас корисної і пізнавальної літератури .

Діти із задоволенням взяли участь у вікторині
"Що я знаю про тебе, моя Україно?" 
Читання віршів про свою велику домівку - Україну, про державні символи і, навіть виконання пісень про Київ, про Дніпро, які підготували наші гості,
створили піднесений і урочистий  
настрій цього заходу.

До зустрічі у бібліотеці!

Немає коментарів:

Дописати коментар